Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-useronline domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/lk84vgdi/domains/hadiskadeh.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-wp-security-and-firewall domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/lk84vgdi/domains/hadiskadeh.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
عمر ملعون و بدعت گذاری(نماز تراویح) - حدیث کده : اثبات حقانیت مکتب اهل البیت علیه السلام

عمر ملعون و بدعت گذاری(نماز تراویح)

بدعت تراویح

ظاهر پاره ای نصوص این است که نخستین کسی که جماعت در نافله رمضان را سنّت کرد، عمربن خطاب بود و در زمان پیغمبر(صلی الله علیه و آله) و دوره خلافت ابوبکر چنین چیزی وجود نداشت. امّا عمر با استحسان به این امر رأی داد ومردم را بدان ترغیب کرد و خود معترف بود که این بدعت است امّا می گفت بدعت خوبی است! و به این بدعت عمر بزرگان اهل سنت نيز اعتراف کرده اند و در کتب خود آورده اند:

اعتراف عمر بر بدعت تروایح در صحیح بخاری

ابن شهاب از عروة بن زبیر، از عبدالرحمان بن عبدالقاری نقل کرده که گفت: شبی از شبهای رمضان با عمربن خطاب به مسجد رفتیم، مردم متفرق بودند و هرکس برای خود نماز می خواند و بعضاً مردی با اقوام خود به نماز مشغول بود. عمر چون این بدید گفت: به عقیده من اگر اینها را با یک امام گرد آوریم بهتر است. و در پی این تصمیم ابیّبن کعب را به امامت گماشت. شب دیگر به اتفاق به مسجد رفتیم و مردم به جماعت نماز می خواندند، عمر گفت: نعم البدعة هذه این بدعت خوبی است! البته نمازی که پس از خوابیدن بخوانند; یعنی آخر شب از اینکه اوّل شب اقامه شود بهتـر خـواهـد بـود.

(صحيح البخاري ك التراويح ج 2 / 252، موطأ مالك ج 1 / 114، الطرائف لابن طاوس ص 445 عن الجمع بين الصحيحين.

طبق آیه قرآن خدا از عمر راضی است و عمر از خدا راضی شده است چون به کوری چشم شما عمر از سابقون و الاولون و از مهاجرین است.. اگر تراویح ساخته عمر است پس قبر پرستی و بارگاه سازی و سیاهپوشی و سینه زنی و وضو ناقص گرفتن و عمل به احادیث جعلی و اعتقاد به خرافات و .. و… و… بدعت کیست در دین شما؟

سلام. اولا تمام مطالب گفته شده در بالا از کتب خود شما بدعت گذاران سنی است. دوما مثل هم مذهبی هات دروغ گفتی کدوم ایه گفته خدا از عمر ملعون راضیه , اصلا مگه میشه عقلا و شرعا کسی حبیبه خدا رو شهید کنه و خدا بگه ازت راضیم؟؟؟ با کدوم عقلت میگی اینو؟!! ولی من از ایه قران ثابت میکنم که خدا عمر رو روز قیامت عذابی میکنه که هیچ شخصی رو اونجور عذاب نمیکنه ایه 25 و 26 سوره فجر و این دو ایه رو هم کسی ترجمه و تاویل کرده که خود عمر همیشه از او درخواست کمک میکرده و اون کسی نیست جز امام علی علیه السلام حالا چه جوری میشه که خدا کسی رو دوست داشته باشه ولی اون رو عذاب کنه؟ تو بگو!سوما وضوی تو و امثال تو ناقصه نه ما, سیاهپوشی و بارگاه سازی رو کی گفته بدعته غیر از شماها که راست گو نیستید و اینکه شیعه قبر نمیپرسته چون مثل شما خرافه پرست نیست پس اینم از تخیلات شما سرچشمه میگیره حالا بگو ببینم کجای قرانه که اگه وضو گرفتی و خوابیدی یا باد معده دادی وضو باطل نیست و میشه بدون وضو نماز خوند؟ این چه مذهبیه که در حال نماز شماها باد معده میدید ؟!!! چه وضویی که با اینکه پاهاتونو میشورید ولی همیشه کثافت از پاهاتون میباره وجدان کن خودت میبینی . در اخر هم حرفت رو تایید میکنم که دین ما با شما از زمین تا اسمون فرق داره . انشائ الله با خلیفتون محشور بشی

به اين دوست سنيمون بگين (البته دشمن، چون ما هـيچ دوستي با محبان قاتل حضرت زهرا سلام الله عليها نداريم) كه زنا زاده مي تواند دشمن اميرالمونين علي عليه السلام بأشد ، حضرت رسول (صل الله عليه واله وسلم) مي فرمايند: يا علي لا يبغضك الا الزنا : يا علي هيچ كس نمي تواند دشمن تو بأشد مگر زنا زاده بأشد ، دوستان بهتره يك سوالاتي از مادرشون بپرسند.
يا علي مدد

بردشمن مرتضی علی ، لعنت باد
 برغاصب حق آن ولی ، لعنت باد   
گفتا : که به عثمان وابوبکر وعمر؟ 
گفتم : به خدا قسم ، بلی ، لعنت باد

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شیعه در کتب اهل سنت
1
جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س) از دیدگاه اهل سنت (4) / نخستين فردى كه به پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله ملحق مى گردد

جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س) از دیدگاه اهل سنت (4) / نخستين فردى كه به پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله ملحق مى گردد نخستين فردى كه به پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله ملحق مى گردد سرانجام، هنگام وفات پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله فرا رسيد، حضرتش در …

شیعه در کتب اهل سنت
جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س) از دیدگاه اهل سنت (3) / فاطمه (س)، خشم و خشنودى فاطمه (س)، خشم و خشنودى خداست

جایگاه و منزلت حضرت زهرا علیها السلام از دیدگاه اهل سنت (3) / فاطمه علیها السلام، خشم و خشنودى فاطمه علیها السلام، خشم و خشنودى خداست   خشم و خشنودى فاطمه عليها السلام، خشم و خشنودى خداست در حديث زيبايى، پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله، دختر گرامى خود را …

شیعه در کتب اهل سنت
جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س) از دیدگاه اهل سنت (2) / فاطمه (س)، پاره تن پيامبر خدا (ص)

جایگاه و منزلت حضرت زهرا علیها السلام از دیدگاه اهل سنت (2) / فاطمه عليها السلام، پاره تن پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله   در حديث ديگرى كه در منابع معتبر شيعه و سنّى آمده است، پيامبر خدا صلّى اللّه عليه وآله مى فرمايد: «فاطمة بضعة منّي من أغضبها أغضبني» …