Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-useronline domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/lk84vgdi/domains/hadiskadeh.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the all-in-one-wp-security-and-firewall domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/lk84vgdi/domains/hadiskadeh.ir/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
فتاوای مخالفین 11 (سه حکم شنیع از زنا تا لواط..!!) - حدیث کده : اثبات حقانیت مکتب اهل البیت علیه السلام

فتاوای مخالفین 11 (سه حکم شنیع از زنا تا لواط..!!)

مردی که آلتش را نصف کرده و هر کدام را داخل فرج زنی نماید !

اگر مردى آلتش را دو نيم نمايد يعنى از وسط آن را با وسيله برّنده اى نصف كند سپس هر كدام را داخل فرج زنى نمايد بر آن مرد غسل واجب مى شود ولى بر زنها واجب نيست.  (31) همچنین در همین مصدر آمده است که اگر یکی را در قبل و دیگری را در دبر داخل کند نیز غسل بر او واجب می شود.

همجنس بازى با مملوك

ابن سهل أبيوردى شافعي كه او را يكي از امامان دنیای خود از حیث علم و عمل و از بزرگان فقهاء خود می دانند, در فتوايش گفته است: اگر كسى با مملوك خودش يعنى جوان و مردى كه خريده است لواط كند حدّ شرعى بر وى جارى نمى شود ولى اگر با مملوك ديگرى باشد حدّ جارى مى شود. (32)

جواز لواط !

ابن قیم جوزیه در کتاب اغاثة اللهفان 2/515 نوشته است که: یکی از علمای اهل تسنن کتابی در حلال بودن لواط به فتوای مالک نوشته است! و نیز ابن شهر آشوب نقل کرده است که جاحظ نیز کتابی دارد به نام “دارئة الحد عمن یتعاطی الغلمان” یعنی برداشته شدن حد از کسانی که با نوجوانان لواط می کنند. (مثالب النواصب ص50)

 

(31) حواشي الشرواني على تحفة المحتاج لعبدالحميد الشرواني / ج 1 / ص 260 / كتاب الطهارة / ط دار إحياء التراث.

(32) طبقات الشافعية الكبرى/ ج4 / ص43 الى ص45 ت263 / ط دار هجرالثاني1992

ادامه دارد….

سلام.نوشتن چنین مطالبی  موجب وهن مسلمین است.اگر یک یهودی یا مسیحی این مطالب را بخواند به چه نتیجه ای میرسد در حالیکه یک میلیارد مسلمان سنی هستند.با ادله قوی ومتین ومعقول که در سیره اهل بیت هست ایشان را ارشاد کنیدمگر نه اینکه مولا علی{ع}  میفرماید دوست ندارم از ناسزا گویان باشید

معلومه در حد ابتدایی هم استدلال بلد نیستی!! اصلا همه این نقل ها درست نتیجه آنها این میشود که لواط حد ندارد حالا مگر هرچی حد نداشت حلال است؟ خیلی گناهان حد ندارند. اخوی اول مکتب برو بعد استدلال کن

این مطالب فقط برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هست. من شیعه هستم و دوستان اهل تسنن دارم. افرادی با شعور و محترم. حتما بین اهل سنت هم افراد متعصب و کم فهم هست. اما دلیل نمیشه که همه مثل هم باشن. شیعه متعصب و کم فهم هم کم نداریم. نمونش این آقایی که فکر کنم اسمش مهدی دانشمند هست یک آخند شیعه که واقعا باید اون رو یک مفسد فی الارض دونست. چون اهل سنت رو حرام زاده نامیده. خودش مطمئنه حلال زادست که در مورد بقیه نظر میده؟

این قبیل سایت ها معلوم نیست از کجا آب میخورن. چه بسا افرادی غیر شیعه و غیر سنی باشن که برای ایجاد اختلاف مطلب مینویسن

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شيعه پاسخ می دهد
1
شيعه بزرگان صحابه را ناسزا نمي گويند شيعه لعنت ميكند كسي را كه حق خدا و رسول را ضايع نموده است

شيعه بزرگان صحابه را ناسزا نمي گويند شيعه لعنت ميكند كسي را كه حق خدا و رسول را ضايع نموده است شيعه ناسزا گفتن به بزرگان اصحاب به خصوص خلفاي راشدين ابوبكر و عمر و عثمان -رضي الله عنهم- را عبادت مي ‌دانند و با اين كار به خدا تقرب …

شيعه پاسخ می دهد
3
بررسی ادله سب در روایات شیعه

بررسی ادله سب در روایات شیعه در اینجا به هیچ وجه قصد مقاله نویسی ندارم از همین رو فقط به ذکر ادله و بیان سند آنها اکتفا میکنم: 1- قال رسول الله صلی الله علیه و اله و سلم: «اِذََا رَأَیْتُمْ أَهْلَ الرَّیْبِ وَالبِدَعِ مِنْ بَعْدِی فَأَظْهِرُوا البَرَاََءَةَمِنْهُمْ وَ اَکْثِرُوا مِنْ …

شيعه پاسخ می دهد
آیات تبری به ترتیب سوره ها و آیات قرآن کریم

آیات تبری به ترتیب سوره ها و آیات قرآن کریم قبل از ورود به بحث توجه شما را به روایتی زیبا جلب می نماییم: اصبغ بن نباته از امیرالمومنین علیه السلام نقل میکند که حضرت فرمودند: قرآن در چهار بخش نازل شده است, یک چهارم در رابطه با ماست, یک …